Cortex Harry Potter
Kto jest najbystrzejszym czarodziejem?
Wytęż umysł i spróbuj swoich sił w grze, która rozwinie rozmaite funkcje Twojego mózgu. Podejmij się 8 różnych testów sprawdzających rozumowanie, pamięć i szybkość. Przygotuj się na zadania wymagające myślenia przestrzennego, zapamiętywania, analizy, logiki, a nawet... rozpoznawania kształtów wyłącznie za pomocą dotyku!
Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!
Na czym to polega?
- Najmłodszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu, kładąc ją tak, by wszyscy mogli odczytać jej treść.
- Gdy któryś z graczy stwierdzi, że potrafi rozwiązać zadanie, natychmiast zakrywa kartę dłonią i wykrzykuje odpowiedź!
- Gdy zabierze rękę, sprawdzacie, czy miał rację i jeśli tak - otrzymuje tę (zakrytą) kartę przed sobą. Jeśli gracz uzbiera 2 karty o takim samym rewersie, to wymienia je na jedną z 4 części układanki.
- Jeśli nie miał racji, kartę wtasowujecie do stosu i rozpoczynacie następną rundę. Gracz, który właśnie się pomylił nie może udzielać odpowiedzi przez następną kolejkę!
Osiem rodzajów tematycznych zadań!
- Tajne przejścia. Podążaj za Harrym od drzwi do drzwi i wskaż przedmiot, do którego dotrze na samym końcu.
- Wyścig o złoty znicz. Przyjrzyj się 3 parom zawodników i oceń, który czarodziej wygra.
- Unikalny patronus. Zakryj kartę dłonia i powiedz, który z patronusów pojawił się tylko raz.
- Magiczny chaos. Wskaż kolor najczęściej występującej poświaty.
- Pojedynek na zaklęcia. Rzuć zaklęcie za pomocą palca wskazującego odpowiedniej ręki (wskazówką jest kolor poświaty na karcie).
- Domy Hogwartu. Wskaż godło jednego z domów, które nie pasuje do pozostałych.
- Magiczny krąg. Zapamiętaj symbole z tyłu karty, a następnie powiedz, który z nich został dodany lub odjęty po drugiej stronie.
- Wyzwanie. To zadanie specjalne! Gracz musi zamknąć oczy i polegając wyłącznie na zmyśle dotyku rozpoznać fakturę jednej ze specjalnych kart.
Nr katalogowy:
CORHP01PL
Akcesoria w zestawie:
- 90 kart
- 6 układanek z herbem Hogwartu
- Instrukcja
Pozostałe parametry:
Wymiary opakowania: 14 x 14 x 5 cm
Zabawki
-
Baterie w zestawie:
Nie
-
Czas gry:
15
-
depth:
50
-
height:
140
-
Marka:
Harry Potter
-
Max. liczba graczy:
6
-
Min. liczba graczy:
2
-
Płeć:
Chłopcy, Dziewczynki
-
Produkt na baterie:
Nie
-
Rodzaj:
Logiczne, Gry karciane
-
Wersja:
Podstawa
-
Wersja językowa:
Polska
-
width:
140
-
Wymagania wiekowe:
8
-
Zasilanie:
Nie dotyczy