Celuj kością w jak najwyższą liczbę na tarczy. Proste, prawda? Sęk w tym, że niekoniecznie, ponieważ w różnych sytuacjach będziesz rzucać w przedziwny, ekwilibrystyczny sposób. I jeszcze drobiazg. Kość ZAWSZE musi się odbić od stołu zanim wskoczy na tarczę.
Wraz z grupą przyjaciół-awanturników trafiasz w wyjątkowo nieprzyjazną okolicę pokrytą wieczną zmarzliną. Położony tu Zamek Zajadłej Zimy opanowało niespodziewane zło w postaci morderczych pingwinów! Wredne nieloty przez stulecia udawały niegroźne słodziaki. Teraz ściągnęły maski z zamiarem podbicia świata. Nie możecie na to pozwolić! Aby zapracować na wakacje w tropikach, wpierw będzie musieli sobie to i owo odmrozić.
Wojownicy Podziemi: Zamek Zajadłej Zimy to zręcznościowa gra przygodowa z mocnym przymrużeniem oka. Jako drużyna samozwańczych bohaterów ruszacie w mroczne (acz, jak wyżej, z przymrużeniem oka) podziemia, by stawić czoła napotkanym tam przeciwnościom i w miarę możliwości opuścić je (podziemia! nie przeciwności) w jednym kawałku. Za każdym rogiem spotkają was niespodzianki, ale w bardzo ogólnym ujęciu wyprawa będzie niezmiernie prosta (w tym wypadku prosta nie jest synonimem łatwa): Wchodzicie do podziemi, odkrywacie kolejne tajemnicze komnaty, w których niechybnie napotkacie kolejne, coraz silniejsze potwory. Na końcu drogi czeka was wielki zły władca lokalnego lochu, którego pokonanie pozwoli wam wypełznąć na powierzchnię w triumfie.
Najważniejszym elementem podróży będzie walka toczona za pomocą kości, którymi będziecie rzucać w najprzeróżniejszy i często bardzo dziwaczny sposób. Niniejszy egzemplarz stanowi drugą edycję Wojowników podziemi, w której dodano nowe ilustracje i usprawniono zasady. Oprócz wersji podstawowej masz do dyspozycji serię dodatków (instrukcję jednego z nich właśnie czytasz). Wszystkie części serii nadają się do całkowicie samodzielnej rozgrywki, ale możesz je także dowolne łączyć, tworząc unikalne wyzwanie dla swej drużyny.
Nr katalogowy:
00204
Akcesoria w zestawie:
- 1 tarcza
- 21 kart potworów
- 24 karty ekwipunku
- 3 karty wielkich złych
- 21 kart komnat (podziemi)
- 3 makiety (2 zmarzliny, 1 słaby punkt)
- 1 tor życia potworów
- 1 znacznik poziomu trudności
- 12 znaczników blizn/ulepszenia zdolności
- 30 złotych monet
- 1 kość śnieżna
- 3 kostki wody
- 3 kolorowe i 9 białych kości
- 6 znaczników doświadczenia
- 4 znaczniki życia bohaterów
- 2 znaczniki życia potworów
- 4 karty bohaterów
- 2 żetonów umiejętności bohaterów (chwytliwa melodia, zabijaka)
- 1 znacznik szefa
- 1 kafel skrzyni
- 4 góry lodowe, 1 kra, 1 wodospad, 1 sadzawka, 1 lodowy mur
Pozostałe parametry:
Wymiary opakowania: 26,5 x 26,5 x 7 cm
Zabawki
-
Baterie w zestawie:
Nie
-
Czas gry:
45
-
depth:
65
-
height:
265
-
Max. liczba graczy:
4
-
Min. liczba graczy:
1
-
Płeć:
Chłopcy, Dziewczynki
-
Produkt na baterie:
Nie
-
Rodzaj:
Zręcznościowe
-
Wersja:
Podstawa
-
Wersja językowa:
Polska
-
width:
265
-
Wymagania wiekowe:
8
-
Zasilanie:
Nie dotyczy