Zapraszamy do nietypowej gry moralnych dylematów i trudnych wyborów! Usiądźcie w okręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania (A oraz B). Wybierzcie talię, którą będziecie grali oraz tego, kto rozpocznie zabawę.
Na czym to polega?
W każdej turze na stole ląduje karta Dylematu - zagadnienia moralnego z dwoma możliwymi rozwiązaniami. Twoim zadaniem jest przewidzieć, którą opcję wybierze większość osób przy stole. Grupa może - a nawet powinna, gorąco do tego zachęcamy! - dyskutować nad możliwymi rozwiązaniami, po czym każdy z graczy podejmuje decyzję. Punktujesz, jeśli udało Ci się poprawnie przewidzieć głos większości.
Ostatecznym celem gry jest zebranie 5 punktów, ale sekret dobrej zabawy polega na rozmowie. Karty mają stanowić pretekst do dyskusji na mniej lub bardziej odjechane tematy.
Co znajdziemy w środku?
Talia zielona, najlżejsze dylematy
55 kart niezbyt ciężkich dylematów, którymi zagrasz w dowolnym towarzystwie. Dotykają tematów moralności, uczciwości, a także całkowicie abstrakcyjnych sytuacji, które zamotają w niejednej głowie
Zły czarownik zamienia Cię w niedźwiedzia. Niedługo potem spotykasz w lesie swojego syna i musisz mu udowodnić, że jesteś inteligentną istotą. Czy:
- Wkładasz czerwone majtki i pelerynę, aby udawać jego ulubionego superbohatera?
- Podnosisz go do góry, stojąc na skale, i mruczysz Krąg życia z Króla Lwa?
Talia pomarańczowa, ciężkie dylematy
55 kart dylematów podejmujących wiele różnorodnych tematów. Odpowiedzi Twoich znajomych z pewnością pozwolą Ci poznać ich jeszcze lepiej dowiesz się co nieco o ich moralności, wierności i podejściu do nowoczesnych technologii.
Właśnie wynaleziono Maszynę Snów. Masz szansę zajrzeć do snów swojej drugiej połówki, która ceni sobie prywatność. Czy:
- Podglądasz sny swojej drugiej połówki?
- Nie podglądasz ich?
Talia czerwona, srogie dylematy
55 kart dylematów o śmierci, seksie i prawdziwym zaufaniu. Szalone tematy, abstrakcyjne problemy i trudne zagadnienia moralne. Pozostaną w waszej pamięci na długo...
Jesteś argentyńskim górnikiem, który wraz ze swoją kozą został uwięziony pod ziemią. Po 2 dniach w końcu pojawia się ekipa ratunkowa, której działania transmitowane są na żywo. Czy:
- Wychodzisz i ********* kozę na ************, ale dzięki magii telewizji, wszyscy pomyślą, że ** ********?
- Wychodzisz na zewnątrz sam? Koza zabierze Waszą tajemnicę do grobu...
Nr katalogowy:
10910
Akcesoria w zestawie:
- 30 kart głosów
- 6 kart trybów rozgrywki
- 1 karta kompasu moralnego
- 15 dwustronnych kart punktów
- 55 kart lekkich dylematów
- 55 kart średnich dylematów
- 55 kart ciężkich dylematów
Pozostałe parametry:
Zabawki
-
Baterie w zestawie:
Nie
-
depth:
75
-
height:
90
-
Max. liczba graczy:
15
-
Min. liczba graczy:
4
-
Płeć:
Chłopcy
-
Produkt na baterie:
Nie
-
Rodzaj:
Rodzinne i towarzyskie
-
Wersja językowa:
Polska
-
width:
85
-
Wymagania wiekowe:
18
-
Zasilanie:
Nie dotyczy