Wczytuję dane...
EAN: 5902259205692
Wysyłka od: 16.99 PLN
Producent: galakta

Gra Catan Gwiezdni Osadnicy

Wreszcie udało się sięgnąć gwiazd! Jest środek trzeciego tysiąclecia. Ty i Twoi koledzy z Catanii podróżujcie statkami kosmicznymi na odległe systemy planetarne w poszukiwaniu większej ilości zasobów. Po drodze zaprzyjaźniasz się z obcymi cywilizacjami, które mogą stać się cenionymi partnerami handlowymi.

Zwiększ produkcję zasobów, aby budować nowe statki transportowe i porty kosmiczne. Przygotuj się na czające się niebezpieczeństwo w postaci piratów kosmicznych. Czeka na Ciebie wiele ekscytujących spotkań!

Dwadzieścia lat temu osadnicy dotarli już w głąb galaktyki, aby odkryć nieznane planety. Ta całkowicie zmieniona reedycja klasycznej gry "The Starfarers of Catan" zawiera nastrojowe ilustracje, dopracowane zasady i przeprojektowane elementy gry.

Nieodkryty wszechświat stoi przed nami, a nowy zmienny plan gry zapewnia jeszcze większą różnorodność. Może uda nam się znaleźć planety o dobrych złożach rudy lub węgla. Ale może odkryjemy jałowe lodowe planety. Albo spotykamy obcych ludzi i rozpoczynamy intratny handel, podczas gdy piraci i tunele czasoprzestrzenne stanowią ciągłe wyzwanie.

Nr katalogowy:

05692

Akcesoria w zestawie:

• Statki kosmiczne i ich wyposażenie